مقالات

هدست تلفن

YHS33 هدست یالینک

استفاده از هدست یا هدفون

هدست ها و هدفون ها یکی از ابزارهای مهم برای سهولت در ارتباط هستند. استفاده از هدست یا هدفون می تواند موجب کارایی بیشتر افرادی شود که به صورت مداوم با تلفن کار می کنند. به طور مثال اپراتور های تلفن، که زمان زیادی را در روز صرف مکالمه با تلفن می کنند، در حین مکالمه احتیاج به استفاده از دست خود برای انجام کار هایی مانند تایپ یا یادداشت دارند که با وجود گوشی تلفن که در دستشان است، این کار سخت می شود.

اگر این گونه افراد برای انجام مکالمه از هدست یا هدفون استفاده کنند کار برایشان بسیار راحت می شود و در نتیجه کارایی آن ها بالا تر می رود.

علاوه بر این امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و با توجه به ازدیاد حجم مکالمات استفاده از تلفن بسیار مرسوم و متداول است و از آنجا که کاربر باید برای در دست داشتن گوشی تلفن در یک حالت خاص ساعت ها قرار بگیرد آسیب های جدی به گردن و ستون فقرات وارد می شود که همین باعث استفاده اکثر افراد از هدست و هدفون می شود.

تفاوت‌های هدفون و هدست

هدفون و هدست با وجود کاربرد مشابه، تفاوت های کلیدی با هم دارند.

هدست ها نوعی هدفون هستند که علاوه بر دو بلندگو که بر روی گوش قرار می گیرند دارای یک میکروفن برای انتقال صدا نیز هستند و تمایز هدست کابرد دوگانه آن است و می توان آن را برای یک ارتباط دو نفره بهترین ابزار دانست  .هدست ها در دو مدل باسیم و بیسیم عرضه می شوند .

  • هدست های بیسیم بصورت وایرلس به دستگاه صوتی از طریق وایفای و یا بلوتوث متصل می شوند
  • هدست های باسیم بواسطه یک فیش که با ابعاد ۲٫۵ میلی متر به منبع صوتی اتصال پیدا میکند
  • هدست های مونو این هدست ها دارای یک گوشی هستند و یک گوش دیگر آزاد است
  • هدست های استریو دارای دوگوشی بوده که بر روی هر دو گوش قرار می گیرند

هدفون ها بر خلاف هدست ها دارای بلندگوهای سیار بزرگی هستند چنانچه تمام حجم گوش را گرفته و مانع از رد و بدل شدن صدای محیط به داخل گوش می شوند از هدفون ها بیشتر برای گوش دادن موسیقی یا یادگیری زبان و یا کتاب های صوتی استفاده می شود.

خرید هدست از مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات  مفتخر است که بعنوان نمایندگی برند یالینک (Yealink) و پاناسونیک در ایران ، ارائه‌دهنده تخصصی‌ و دقیق‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با تلفن‌ها و سایر محصولات این دو و همچنین تنها فروشنده ذهدست‌های این دو برند میباشد.

مجموعه عصر ارتباطات بعنوان نمایندگی نمایندگی انحصاری در ایران با هدف ارتقاء کیفیت ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های فروش، نصب و تعمیرات محصولات برند یالینک (Yealink) و پاناسونیک در سراسر کشور می باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *