توضیحات آموزشی محصولات پاناسونیک

چرا پاناسونیک ؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و لزوم ارتباطات گسترده‌ی مخابراتی بین افراد و مجموعه‌ها، شرکت‌های تولید کننده محصولات الکریکی همواره در رقابت برای تولید محصولات کارآمدتر و همچنین ارزان‌تر هستند.

پاناسونیک که امروزه از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی در جهان‌ست، طیف گسترده‌ای از محصولات نظیر دستگاه سانترال، تلفن‌های بیسیم، صندوق صوتی، دوربین مدار بسته، ویدئو پروژکتور، دستگاه فکس و… را در حجم بالا تولید و توزیع میکند بطوریکه امروزه بخش اعظم بازار خاورمیانه و ایضاً ایران را به خود اختصاص داده است.

طیف گسترده ای از تلفن های پاناسونیک با شعار “تلفن هایی که مردم از آن لذت می برند” تکامل یافتند. محبوبیت این تلفن‌ها به جایی رسید که امروزه پاناسونیک تولید این محصول را به 266 بیلیون دستگاه در سرتاسر جهان رسانده است.

این شرکت محصولات خود را به مشتریانش در بیش از 140 کشور دنیا ارائه می دهد. همچنین پاناسونیک به منظور سهولت استفاده از محصولات توسط مشتریان در سراسر جهان، از سی زبان مختلف در گوشی های خود پشتیبانی میکند.

پاناسونیک

سیاست مشتری محوری :

پاناسونیک نیاز مشتری و پلن محصول را شناسایی کرده و سپس آن را تولید میکند. محصولات امن و قابل اعتماد ما تحت کنترل کیفیت دقیق تولید شده اند. علاوه بر این کلیه ی محصولات و خدمات متناسب با نیاز مشتریان بوده و درآمد ما در بازار جهانی نیز تحسین برانگیز بوده است.

همچنین با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ شرکت پاناسونیک و نیاز روز افزون مراکز و مجوعه‌های دولتی به خدمات ارتباطی ، مجموعه عصر ارتباطات اقدام به راه اندازی نمایندگی رسمی زیر مجموعه شرکت کامتل جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و با تاکید بر مشتری مداری به کاربران مشتریان پاناسونیک نموده است.

توسعه محصولات همگام با فناوری روز و متناسب با نیاز های مشتریان:

شرکت پاناسونیک با بهرگیری از فناوری به روز خود، مجرب ترین متخصصان فنی و  به طور مداوم به دنبال نظرات مشتریان با مطالعه ی شیوه زندگی جدید و روند فنی جهت استخراج نیازهای مشتری واقعی و سپس استفاده از این اطلاعات برای توسعه محصول خود است. همچنی این شرکت  محصولات بازگشتی خود را به طور کامل تجزیه و تحلیل کرده و تست های لازم را بر روی آنها انجام داده تا محصولاتی با استفاده ی آسان و متناسب با سبک زندگی مشتری واقعی تولید نمائید.

مشتری مداری ، توسعه و بهبود:

محصولات پاناسونیک تحت مفهوم اساسی مشتری مداری ساخته شده اند. در طراحی مشتری محور، کلیه ی محصولات بر اساس نقطه نظرات مشتریان طراحی و تولید می شوند. در واقع پاناسونیک ابتدا شرایط استفاده و تقاضای کاربران را مورد بررسی قرار داده و سپس به سوی ایده پردازی و تائید در فرآیند تولید حرکت می نمائیم. پس از تجاری شدن محصول، تمام این مراحل بر روی محصول بعدی ما نیز تکرار خواهند شد.

رتبه نخست مارکت ایران:

با جمیع ویژگی‌های بالا و البته بهره گیری از تکنولوژی بروز، پاناسونیک توانسته رتبه نخست فروش مارکت سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی از جمله تلفن‌های بیسیم، رومیزی و سانترال را به خود اختصاص دهد بطوریکه امروزه بسیاری از مجموعه‌ها خصوصی و دولتی در ایران نظیر بانک‌ها، موسسه‌های مالی و اعتباری، مدارس، بیمارستان‌ها، دفاتر حقوقی و… از سیستم‌ سانترال پاناسونیک استفاده میکنند، سیستم‌های تلفن سانترال پاناسونیک به نحوی طراحی شده اند که توانایی پاسخگویی به نیازهای غالب این کاربران را داشته باشند.

شرکت پاناسونیک در ایران نیز با وجود حضور چند صد نمایندگی فعال از برند‌های مطرح و پرطرفدار  محسوب میشود. مجموعه  عصر ارتباطاتنیز مفتخر است که، طی چندین سال فعالیت پیوسته خود بعنوان نمایندگی پاناسونیک در زمینه فروش و نصب و تعمیرات محصولات این شرکت فعالیت بسزایی داشته است.

 

نمایندگی رسمی پاناسونیک:

مجموعه عصر ارتباطات به عنوان نمایندگی رسمی پاناسونیک با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادهای مختلف ، شروع به فعالیت نموده است و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره و همکاری در زمینه واردات انواع سیستمهای حفاظتی پاناسونیک (دوربینهای مداربسته ،سیستم مانیتورینگ تصویری ،تلفنهای رومیزی، کارتریج های درام فکس، تلفنهای سانترال، لوازم مصرفی و جانبی لوازم الکترونیکی پاناسونیک، اعلام می دارد.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به بخش محصولات مراجعه نمائید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *