سیپ ترانک (SIP Trunk) چیست؟

سیپ ترانک (SIP Trunk) چیست؟

  • سیپ ترانک SIP TRUNK چیست

سیپ ترانک یا ) Sip Trunkاس آی پی که در ایران به آن سیپ گفته می‌شود) مخفف (Session Initiation Protocol) به یک لینک ارتباطی بین دو مرکز تلفن گفته می‌شود. با استفاده از سیپ ترانک می‌توان یک لینک ارتباطی که از طریق آن چندین تماس را به صورت همزمان بین سوییچ مخابراتی با سانترال، سرور VOIP یا IP PBX انتقال داد راه اندازی کرد.

به زبانی ساده‌تر، سیپ ترانک یک پروتکل برای ایجاد ارتباط صوتی بر بستر شبکه است.

با استفاده از این تکنولوژی میتوان با یک سرشماره 30 تماس همزمان دریافت کرد. با استفاده از SIP، صدای شما در هنگام مکالمه تلفنی به یک Packet در شبکه IP (اینترنت) تبدیل میشود، مانند ایمیل یا وب.

SIP-trunk

در خطوط تلفن شهری قدیمی ، دریافت خدمات محدودیت داشت و در صورتی که شما از محدوده مخابراتی دور می‌شدید و یا از آن محل نقل مکان می‌کردید، دیگر قادر به دریافت خدمات از آن مرکز مخابراتی نبودید.

اما در خطوط  اینترنتی  این مشکلات و محدودیت ها از بین رفته و شما می‌توانید به گستره شبکه جهانی اینترنت خطوط تلفن خود را انتقال دهید.

مثلا  از یک اپراتور تلفن در فرانسه شماره تلفن شهری بخرید و به سیستم تلفنی خود در تهران متصل نمایید.

در خطوط تلفن قدیمی با افزایش طول سیم تا محل ساختمان ما احتمال قطعی سیم ، نویز و کاهش کیفیت صدا وجود دارد در صورتی که در خطوط تلفن اینترنتی با این مشکلات موجه نبوده و از کیفیت صدای HD برخوردار خواهید بود.

 

  • تجهیزات مورد نیاز SIP Trunk:

سرویس های مخابرات به دلیل اینکه بر بستر زوج سیم مسی ارائه می شود به مودم‌های DSL مدل G.SHDSL.bis نیاز دارند. این مودم ها علاوه بر پهنای باند بالاتر، مسیر بیشتری را نیز از مرکز مخابرات تا مشترک پشتیبانی می کنند. شرکت‌های FCP معمولا این سرویس ها را بر روی شبکه ی دیتای خود ارائه می کنند؛ یعنی شما باید از اینترنت آن سرویس دهنده استفاده نمایید. لینک تجهیزات مربوط به SIP

  •  راه اندازی SIP Trunk :

با توجه به سرویس دهنده، ممکن است تنظیمات مودم در هر سرویس دهنده متفاوت باشد، اما در نهایت تنظیمات مربوط به ترانک سیپ مشابه خواهد بود. معمولا توسظ سرویس دهنده یک نام کاربری، رمز عبور و یک آدرس آی پی مربوط به SBC سرویس دهنده به مشتری  داده می شود که باید آن را در تعریف SIP Trunk در سانترال آی پی خود وارد کند

 

  • سرویس دهندگان SIP Trunk:

ارائه ی سرویس SIP ترانک ابتدا توسط شرکت مخابرات ایران به صورت گسترده آغاز شد و آن هم به دلیل محدودیت ظرفیت لینک های E1 در مراکز مخابراتی بود. به همین دلیل شرکت مخابرات تصمیم گرفت از شبکه ی NGN خود بیشتر استفاده کند و خدمات تلفنی مبتنی بر سیپ ارائه نماید.

در حال حاضر شرکت های FCP همچون شاتل و آسیاتک سرویس های مشابهی در بستر شبکه ارائه می کنند.

 

  • مزایای استفاده از SIP Trunk

    • کاهش هزینه‌ها به واسطه تعرفه پایین خطوط سیپ نسبت به خطوط شهری.
    • پایداری سرویس
    • مالکیت همیشگی خط: سیپ ترانک (SIP Trunk) محدود به مکان نیست و در صورت جابجایی نیاز به تقبل هزینه‌های اضافه برای انتقال خط نیست. در ضمن می‌توان برای شعب مختلف یک سازمان فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی یک سر شماره اختصاص داد.
    • کیفیت صدا: کیفیت تماس‌های صوتی بر بستر سیپ ترانک (SIP Trunk)، HD است.
    • انعطاف‌پذیری: اضافه کردن کانال برای مدیریت تماس‌های بیشتر به سادگی و در کوتاه ترین زمان.
    • امنیت: سیپ ترانک از امن‌ترین سرویس‌های تلفن موجود است.

ماژول‌های توسعه یالینک (Yealink)

معرفی برند یالینک (Yealink)

شرکت یالینک (Yealink) یکی از شرکت‌های نوپای چینی است که در سال 2001 میلادی با عرضه اولین گوشی‌های تلفن تحت شبکه خود با ظاهری زیبا ، کاربری آسان ،کیفیت مطلوب و بالا و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر برندها توانسته سهم به خصوصی از بازار محصولات مخابراتی و ارتباطی را در ایران و همچنین بیش از 140 کشور دنیا به دست آورد. در واقع این برند نوپا از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندها در مقایسه با سایر برندهای چینی، در حوضه تلفن های آی پی میباشد و این خوش نامی را به واسطه کیفیت بسیار مطلوب محصولاتش و همچنین قیمت مناسب محصولات این برند بدست آورده است.

و به همین واسطه شرکت یالینک (Yealink) به سرعت توانسته وارد عرصه رقابت با برند‌های تراز اول شود. بطوریکه امروز یالینک (Yealink) رتبه دوم ارائه دهنده تلفن های SIP در جهان و همچنین رتبه اول بازار چین را داراست.

شرکت یلینک یک شرکت پیشگام در ارائه راهکارهای ارتباطی و یکپارچه سازی ارتباطات در جهان میباشد . این شرکت جهانی با کمک تیم تحقیقات و توسعه مستقل خود همواره بر تولید و اختراع فناوری های جدید اصرار دارد . یالینک هم اکنون توانسته است در میان ۱۴۰ کشور رتبه نخست بازار جهانی را در فروش تلفن های تحت شبکه (SIP) از آن خود نماید .در زیر نگاهی به روند رو به رشد این شرکت می اندازیم :

  • آغاز به کار و تاسیس در سال ۲۰۰۱
  • رسیدن به جایگاه نخست در تهیه و تولید USB phone در سال ۲۰۰۵
  • رسیدن به جایگاه نخستین سرویس دهنده تلفن های sip در چین در سال ۲۰۱۰
  • راه اندازی واحد تحقیقات و توسعه در Hangzhou کشور چین در سال ۲۰۱۳
  • رسیدن به جایگاه یکی از دوبرند نخست در تولید تلفن های تحت شبکه SIP در سال ۲۰۱۴
  • همکاری با شرکت ماکروسافت در سال ۲۰۱۵
  • عرضه سهام شرکت در سازمان بورس کشور چین در سال ۲۰۱۷

ماژول توسعه Yealink EXP20

Yealink EXP20 Expansion Module یکی از ماژول های توسعه شرکت یلینک می باشد که آی پی فون های تحت شبکه Yealink T27P و Yealink T29G می توانند از این مدل ماژول برای افزایش داخلی ها استفاده کنند.

 

ماژول توسعه EXP20 مناسب برای مکان های اداری و یا کارکنانی است که نیاز به نظارت و مدیریت حجم زیادی از تماس ها را به صورت منظم دارند.

 

ویژگی‌های ماژول توسعه Yealink EXP20

این ماژول دارای چند ویژگی مناسب برای کاربر است، پایه های دارای لاستیک به منظور جلوگیری از لغزش و یک پایه انعطاف پذیر که به تلفن اجازه می دهد تا در موقعیت های دینامیک چندگانه بایستد.

با استفاده از این ماژول وضعیت تماس داخلی ها برای مدیران و اپراتورهای یک مجموعه قابل دسترسی می باشد.

این ماژول دارای صفحه نمایش در ابعاد ۱۶۰*۳۲۰ پیکسل و دارای ۲۰ عدد کلید سخت افزاری برای تعریف ۳۸ داخلی و مشاهده وضعیت آن ها با چراغ LED دورنگ می باشد. هر دکمه EXP20 می تواند برای پشتیبانی از Speed Dial یا Call Park برنامه ریزی شود.

Expandability EXP20  از حداکثر ۶ ماژول توسعه می تواند پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که اگر از دو اتصال استفاده می کنید، دستگاه نیاز به منبع تغذیه معمولی ۵V / 1.2A دارد بنابراین برای هرتلفن امکان کنترل وضعیت ۲۲۸ داخلی به وجود خواهد آمد.

بر روی این ماژول کلیدهای قابل برنامه ریزیSpeed Dial, Intercom, Hold, Transfer  Voicemail, forward, DND و … وجود دارد.

توجه داشته باشید که EXP20 نمی تواند مستقل عمل کند و باید به صورت فیزیکی به تلفن Yealink T27G IP یا T29G متصل شود تا عمل کند.

 

قابلیت ها:

  • صفحه نمایشLCD با اندازه ۱۶۰*۳۲۰ پیکسل
  • دارای نور پس زمینه
  • قابلیت نمایش دو صفحه با کلید صفحه بعد
  • لیست BLF
  • کنفرانس چند نفر
  • انتقال تماس
  • LDAP
  • قابلیت مرورگر XML
  • پایه با دو زاویه قابل تنظیم

 

ماژول توسعه Yealink EXP39

یکی دیگر از ماژول های پرکاربرد شرکت یالینک مدل Yealink EXP39 Expansion می باشد که مناسب برای تلفن های تحت شبکه یلینک مدل T28P و T26P می باشد.

محصول توصیه شده جایگزین ماژول توسعه EXP20 است، که تکنولوژی عملکرد وسیع تری را ارائه می دهد.

این ماژول دارای ابعاد ۱۶۰*۳۲۰ برای نمایش مشخصات و ۲۰ کلید قابل برنامه‌ ریزی به همراه LED دورنگ می باشد.همچنین به وسیله کلید صفحه بعد امکان افزودن این تعداد به ۴۰ کلید وجود دارد.

هر کلید قابل برنامه ریزی بر روی این ماژول از قابلیت های شماره گیری سریع، BLF / BLA، اینترکام، call forward ، transfer ، hold ، park، pickup پشتیبانی می کند. Yealink EXP39 ایده آل برای کارکنان اداری و مدیرانی است که نیاز به نظارت و مدیریت حجم زیادی از تماس ها را به صورت منظم دارند.

برای هر تلفنی که به این مدل ماژول متصل می شود می توانید تا ۶ ماژول توسعه EXP39 را متصل کنید بنابراین امکان افزودن ۲۴۰ کلید عملیاتی جدید به تلفن‌های فوق وجود دارد.

 قابلیت ها :

  • Power adapter: AC 100i 240V
  • DC 5V 102A
  • وزن : ۲۹۰g
  • ابعاد : ۱۴۵x182x100mm
  • ۲xRJ12 (6P6C) ports for data in and out
  • تجربه بصری با گرافیک LCD 160×320
  • ۲۰ کلید فیزیکی هر کدام با یک LED دو رنگی
  • ۲۰ کلید اضافی از طریق سوئیچ صفحه

 

ماژول توسعه EXP38 یلینک به دلیل قابلیت و قیمت مناسب یکی از مواردی است که از سوی شرکت یالینک به کاربرانی که در سازمان و یا اداراتی که دارای حجم زیادی تماس هستند توصیه می شود.

ماژول توسعه  EXP38

اماژول توسعه EXP38 یلینک برای افزایش داخلی ها بر روی تلفن های تحت شبکه یلینک مدل T28P و T26P به کار می رود.

این دستگاه دارای ۳۸ کلید DSS قابل برنامه ریزی است که هر کدام دارای یک چراغ دو رنگ می باشند و از طریق یک خط کابل RJ-11 متصل شده و توسط تلفن IP کنترل می شوند.

 

برای هر تلفن می توان از ۶ مدل از ماژول توسعه EXP38 یلینک استفاده کرد، بنابراین امکان افزودن ۲۲۸ کلید عملیاتی جدید به تلفن‌های فوق وجود دارد.

این ماژول پیشرفته تلفن های آی پی قابلیت برنامه ریزی برای شماره گیری سریع،BLF ،BLA، انتظار مکالمه, انتقال مکالمه, پست صوتی ,تماس سریع و امکان پاسخ گویی به خط های دیگررا دارد.

قابلیت ها:

  • Power adapter : AC 100~240V input
  • and DC 5V/1.2A output
  • وزن: ۲۵۵g
  • ابعاد: ۴۲*۱۴۳*۱۳۲
  • تعداد پورت ورودی و خروجی داده ۲ پورت RJ12
  • LED های رنگ دوگانه (قرمز یا سبز) برای اطلاعات وضعیت خط

معرفی تلفن کنفرانس یالینک (Yealink)

معرفی برند یالینک (Yealink)

شرکت یالینک (Yealink) یکی از شرکت‌های نوپای چینی است که در سال 2001 میلادی با عرضه اولین گوشی‌های تلفن تحت شبکه خود با ظاهری زیبا ، کاربری آسان ،کیفیت مطلوب و بالا و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر برندها توانسته سهم به خصوصی از بازار محصولات مخابراتی و ارتباطی را در ایران و همچنین بیش از 140 کشور دنیا به دست آورد. در واقع این برند نوپا از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندها در مقایسه با سایر برندهای چینی، در حوضه تلفن های آی پی میباشد و این خوش نامی را به واسطه کیفیت بسیار مطلوب محصولاتش و همچنین قیمت مناسب محصولات این برند بدست آورده است.

و به همین واسطه شرکت یالینک (Yealink) به سرعت توانسته وارد عرصه رقابت با برند‌های تراز اول شود. بطوریکه امروز یالینک (Yealink) رتبه دوم ارائه دهنده تلفن های SIP در جهان و همچنین رتبه اول بازار چین را داراست.

گوشی های تلفن شرکت یالینک دارای ویژگی های منحصر به فردی و بروزی است که آن را از گوشی های هم رده خود متفاوت می کند. همه گوشی های تلفن شرکت یالینک دارای کیفیت صوتی اچ دی، چیپ ست Titan و یا Aries TI شرکت Texas Instruments می باشند. همچنین همه گوشی های تلفن یالینک قابلیت اتصال به هدست را دارا می باشند.

این کمپانی در سال های گذشته توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه تولید گوشی های تلفن VoIP بازار بزرگی را برای محصولات خود ایجاد نماید به نحوی که در سال ۲۰۱۴ دومین برند پرفروش دنیا در حوزه تولید تلفن های IP شد. روند ارائه محصولات یالینک با گوشی های تلفن سری T2X شروع شد و بعد ها با ارائه سری T3X و T4X کامل تر شد.کیفیت و پشتیبانی دو نقطه قوت برای شرکت یالینک بود.

Yealink CP960

این تلفن کنفرانس دارای سیستم عامل Android 5.1 است. با طراحی ساده این تلفن دارای کاربری آسان است، که برای هر محیط تیمی مناسب است، مخصوصا برای اتاق کنفرانس های متوسط تا بزرگ، با توجه به کیفیت صوتی، گفتگوی کاربران در این تلفن درهرنقطه به خوبی انجام می شود و اگر کاربران چیزی فراترازفاصله ای که این تلفن ساپورت می کند می خواهند باید یک بلندگوی خارجی به آن متصل کنند. تلفن فوق قابلیت اتصال به تلفن همراه، رایانه و تبلت را از طریق بلوتوث و پورت USB برای کاربران فراهم می کند.

 

این تلفن قابلیتی را برای اشتراک گذاری محتوا، کنترل دوربین، تعویض چیدمان تصاویر و… فراهم کرده که همین امر باعث شده تا کاربران نیازی به ریموت کنترل نداشته باشند. این سیستم امکان غرق شدن را در دنیای ارتباطات صوتی و همچنین ویدئویی با استفاده از فناوری تلفیق چندین تکنولوژی در کنار یکدیگر فراهم می کند.این تلفن دارای اسپیکر Harman Kardon و ۳ میکروفن محیطی می باشد که کیفیت صدا در مکالمات راHD  در اختیار شما می گذارد.امکان اتصال این تلفن کنفرانس تحت شبکه به سرور های ویپ نظیر Elastics,Asterisk ,3CX و همچنین سیستم های ویدئو کنفرانس یالینک وجود دارد.

HD

تلفن کنفرانس Yealink CP960 ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار است که، شامل تکنولوژی صدای   Yealink Noise Proof می باشد که به طور کامل کیفیت صدای این تلفن را بهبود می بخشد. به لطف داشتن ۳ میکروفون داخلی CP960 دارای دامنه صوتی ۲۰ پا (۶ متر) و ۳۶۰ درجه است.

این تلفن این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند حداکثر پنج نفر به یک کنفرانس تلفنی از مکان های مختلف بپیوندند و این امر به کاهش هزینه و صرفه جویی در وقت کمک می کند.

قابلیت ها به اختصار:

  • گستره دریافت صدا به طور ۳۶۰ درجه تا شعاع ۶ متر
  • قابلیت اتصال به لپ تاپ،کامپیوتر، از طریق درگاه USB
  • صدای HD دو طرفه با فناوری منحصر به فرد از بین برنده نویز های محیط
  • دارای سیستم عامل Android 5.1 و دارای صفحه لمسی مولتی تاچ با وضوح تصویر ۷۲۰*۱۲۸۰
  • دارای بلوتوث داخلی ورژن ۴٫۰ و وای فای داخلی (۲٫۴(GHz/5GHz, 802.11a/b/g/n/ac
  • اسپیکر Full-duplex با AEC
  • صوتی Optimal HD، فن آوری کامل duplex
  • فناوری اثبات نویز Yealink
  • دو سیم اضافی CP بی سیم و یا سیمی گسترش میکروفون
  • ضبط صدا حداکثر ۱۰۰ ساعت به حافظه و یا دستگاه USB
  • بر اساس سیستم عامل Android 5.1
  • صفحه نمایش چند لمسی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰
  • ساخته شده در بلوتوث ۴٫۰ – اتصال به تلفن، قرص، PC
  • همچنین می تواند به عنوان یک واحد صوتی از کنفرانس ویدئویی Yealink استفاده شود
  • اتصال به سیستم صوتی خارجی (با جک)
  • اسپیکر Full-duplex با AEC
  • کدک: G722، ۱C G726، G729، G723، iLBC، Opus • DTMF
  • ۱ حساب VoIP
  • تماس صوتی، قطع، DND، ضبط تماس
  • شماره گیری مجدد، انتظار تماس، تماس اضطراری
  • تنظیم زمان تاریخ به صورت دستی یا به صورت خودکار
  • جفت شدن از طریق بلوتوث / پورت USB Micro-B
  • اتصال بلندگو خارجی با پورت صوتی خروجی ۳٫۵mm
  • دفترچه تلفن تا ۱۰۰۰ ورودی
  • لیست سیاه
  • تاریخچه تماس: شماره گیری / دریافت / از دست رفته / ارسال شده
  • تماس ناشناس • رد تماس تماس ناشناس
  • ایمیل صوتی
  • IPv4/IPv6
  • پشتیبانی از سرور SIP
  • HTTP / HTTPS وب سرور
  • امنیت لایه حمل و نقل (TLS)
  • SRTP برای رمزنگاری صدا
  • تنظیم مجدد به کارخانه، راه اندازی مجدد

 

نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران

شرکت یالینک (Yealink) ، با وجد سابقه کم بواسطه نوآوری و کیفیت بی‌رقیب محصولاتش، هم اکنون یکی از معتبرترین شرکت های نوپا در زمینه محصولات مخابراتی و ارتباطی و آی تی در اسیا می باشد. فلذا همواره نیاز به نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران حس میشد،
از این رو مجموعه عصر ارتباطات با بیش از ده سال سابقه درخشان در عرضه محصولات مخابراتی و ارتباطی افتخار دارد که به عنوان تنها نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران فعالیت کرده و تمامی مراحل فروش، نصب و تعمیرات را پشتیبانی میکند.

خدمات مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات مفتخر است که بعنوان نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران ، ارائه‌دهنده تخصصی‌ و دقیق‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با تلفن‌ها و سایر محصولات این برند است.

مجموعه عصر ارتباطات بعنوان نمایندگی نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران با هدف ارتقاء کیفیت ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های فروش، نصب و تعمیرات محصولات برند یالینک (Yealink) در سراسر کشور می باشد.

یالینک (Yealink)

معرفی تلفن تحت شبکه یالینک

معرفی برند یالینک (Yealink)

شرکت یالینک (Yealink) یکی از شرکت‌های نوپای چینی است که در سال 2001 میلادی با عرضه اولین گوشی‌های تلفن تحت شبکه خود با ظاهری زیبا ، کاربری آسان ،کیفیت مطلوب و بالا و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه در مقایسه با سایر برندها توانسته سهم به خصوصی از بازار محصولات مخابراتی و ارتباطی را در ایران و همچنین بیش از 140 کشور دنیا به دست آورد. در واقع این برند نوپا از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندها در مقایسه با سایر برندهای چینی، در حوضه تلفن های آی پی میباشد و این خوش نامی را به واسطه کیفیت بسیار مطلوب محصولاتش و همچنین قیمت مناسب محصولات این برند بدست آورده است.

و به همین واسطه شرکت یالینک (Yealink) به سرعت توانسته وارد عرصه رقابت با برند‌های تراز اول شود. بطوریکه امروز یالینک (Yealink) رتبه دوم ارائه دهنده تلفن های SIP در جهان و همچنین رتبه اول بازار چین را داراست.

گوشی های تلفن شرکت یالینک دارای ویژگی های منحصر به فردی و بروزی است که آن را از گوشی های هم رده خود متفاوت می کند. همه گوشی های تلفن شرکت یالینک دارای کیفیت صوتی اچ دی، چیپ ست Titan و یا Aries TI شرکت Texas Instruments می باشند. همچنین همه گوشی های تلفن یالینک قابلیت اتصال به هدست را دارا می باشند.

این کمپانی در سال های گذشته توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه تولید گوشی های تلفن VoIP بازار بزرگی را برای محصولات خود ایجاد نماید به نحوی که در سال ۲۰۱۴ دومین برند پرفروش دنیا در حوزه تولید تلفن های IP شد. روند ارائه محصولات یالینک با گوشی های تلفن سری T2X شروع شد و بعد ها با ارائه سری T3X و T4X کامل تر شد.کیفیت و پشتیبانی دو نقطه قوت برای شرکت یالینک بود.

 

آی پی فون  Yealink SIP-T58V

کمپانی یلینک در عرصه محصولات مخابراتی گوشی های متفاوتی را از لحاظ قیمت و کیفیت ارائه کرده است که تلفن SIP-T58V یلینک یکی از این مدل هاست. تلفن تحت شبکه SIP-T58V یلینک دارای قابلیت هایی از جمله تکنولوژی dect، سیستم عامل Android 5.1 1 ، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، دوربین قابل جاجایی ۲٫۵ مگاپیکسلی و سیستم POE می باشد.

تلفن هوشمند فوق از ۱۶ اکانت ویپ به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

تکنولوژی Dect

با استفاده از تکنولوژی Dect میتوان تا ۴ هندست مانند W56H را به این تلفن متصل نمود.

قابلیت و مزایا

این تلفن دارای سیستم عامل Android 5.1 1 ، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، دوربین قابل جاجایی ۲٫۵ مگاپیکسلی مدل CAM50 با قابلیت جدا کردن از صفحه نمایش و اتصال مجدد، پشتیبانی از Wifi و بلوتوث ۴٫۰+ EDR است.

مدیران و کاربران می توانند برنامه های مختلف اندروید را به راحتی برای بهبود کارایی و عملکرد این گوشی تحت شبکه نصب کنند.

گوشی های هوشمند Yealink SIP-T5

تلفن تحت شبکه SIP-T58V یلینک دارای یک مرورگر وب داخلی، تقویم، امکان ضبط ارتباطات و امکانات متنوع دیگر، بیزنس و کسب و کار در زمینه ارتباطات ویپ است. سری گوشی های هوشمند Yealink SIP-T5 یک تعادل عالی بین سادگی و پیچیدگی ارائه می دهد، راه حل های ارتباطی همه جانبه را برای مدیران اجرایی امروز، مدیران و کارگران دور افتاده ارائه می دهد.

HD

تلفن تحت شبکه SIP-T58V یلینک شامل آخرین نسخه از فناوری Yealink Optimal HD Voice و کدک Opus است که به بهبود عملکرد صوتی گوشی، هدست و بلندگو کمک می کند. این گوشی سازگار با دستگاه شنوایی(HAC)  است  و به افراد کم شنوا کمک می کند تا صداها را در ارتباطات با وضوح بیشتری بشنود.

قابلیت در تماس

این تلفن دارای قابلیت های منحصر به فرد دیگری مانند پشتیبانی از ۳ صفحه نمایش جداگانه در حالت آماده به کار، ایجاد کنفرانس و انتقال تماس با قابلیت ویژه Drag and Drop، سرعت بالای پاسخگویی به کاربران و … می باشد.

بلوتوث

تلفن Yealink SIP-T58V دارای بلوتوث ۴٫۰+ EDR برای جفت شدن با هدست ها و تلفن های همراه است.

USB

پورت های USB 2.0 امکان ذخیره سازی رسانه ها و اطلاعات را از طریق فلش درایو USB فراهم می کند و اتصال مستقیم هدست از طریق سیم USB یا Wifi را نیز ارائه می دهد.

ماژول گسترش

این تلفن قابلیت استفاده از ۳ ماژول گسترش با صفحه نمایش رنگی برای ایجاد داخلی های بیشتر را دارد.

تلفن تحت شبکه SIP-T58V یلینک از مکانیسم موثر شرکت Yealink، ازجمله نصب و راه اندازی تلفن و نصب نرم افزار پشتیبانی می کند.

مدیران از این تلفن می توانند از مزیت های ماژول ها، مدیریت، به روز رسانی برای تضمین استاندارد سازی برنامه های کاربردی این آی پی فون ها استفاده کنند.

تلفن تحت شبکه SIP-T58V یلینک

سیستم POE

این تلفن از دو پورت اترنت گیگابیت برای اجرای سیستم PoE پشتیبانی می کند. این سیستم در صورت وصل نمودن تلفن به کابل شبکه برای برقراری مکالمات نیاز به اتصال به برق ندارد.

کنفرانس

این تلفن تحت شبکه یلینک از کنفرانس صوتی ۵ طرفه و کنفرانس تصویری ۳ طرفه پشتیبانی می کند.

دفترچه تلفن

این تلفن قابلیت ذخیره کردن ۱۰۰۰ شماره تماس از مخاطبین را دارد تا کاربران بتوانند شماره گیری راحت با مخاطبین خود داشته باشند و قابلیت مسدود کردن شماره افرادی را دارد که برای کاربر مزاحمت ایجاد می کنند.

کلید DSS

این تلفن دارای ۲۷ عدد کلید DSS تک لمسی برای برنامه ریزی داخلی بر روی تلفن می باشد.

TLS و SRTP  بر روی  تلفن تحت شبکه SIP-T58V یلینک

این تلفن دارای لایه های امنیتی برای حفظ تماس های صوتی و اینترنتی می باشد.

قابلیت ها به اختصار:

  • نصب دیواری (اختیاری)
  • آداپتور AC Yealink خارجی (اختیاری):
  • AC 100~240V ورودی و DC 5V/2A خروجی
  • مصرف برق:(PSU) 1.9W-5.7W
  • مصرف برق (PoE): 2.6W-7.4W
  • ابعاد (W*D*H*T): 259.4mm*220mm*239mm*42.6mm
  • IPv4/IPv6
  • SIP v1 (RFC2543), v2 (RFC3261)
  • پشتیبانی از سرویس تماس گیرنده
  • NAT traversal: STUN mode
  • حالت پروکسی و حالت پیوند SIP همگرا
  • واگذاری IP: static/DHCP/PPPoE
  • وب سرور HTTP/HTTPS
  • هماهنگ سازی زمان و تاریخ با استفاده از SNTP
  • UDP/TCP/DNS-SRV (RFC 3263)
  • QoS: 802.1p/Q tagging (VLAN), Layer 3 ToS DSCP
  • SRTP
  • امنیت در انتقال لایه (TLS)
  • گواهی مدیر HTTPS
  • رمزگذاری AES برای فایل پیکربندی
  • رمزگذاری Adb تأیید شده
  • احراز هویت Digest با استفاده از MD5/MD5-sess
  • OpenVPN, IEEE802.1X
  • پیکربندی: ارائه مرورگر / تلفن / بهره وری خودکار
  • ارائه خودکار از طریق: FTP/TFTP/HTTP/HTTPS برای افزایش بهره وری
  • ارائه خودکار با PnP: ، Zero-sp-touch، TR-069
  • قفل تلفن برای حفاظت از حریم خصوصی
  • تنظیم مجدد به کارخانه، راه اندازی مجدد
  • بسته ردیابی خروجی ها و ورودی ها
  • T56A&T58A&T58V unified firmware and common.cfg file
  • مدیر می تواند برنامه ها را از طریق خودکار سازی نصب یا حذف کند
  • کمک ویاری عالی در راه اندازی
  • دفترچه تلفن داخلی با ۱۰۰۰ ورودی
  • قابلیت لیست سیاه
  • دفترچه تلفن کنترل از راه دور XML/LDAP
  • شماره گیری هوشمند
  • جست وجو در دفترچه تلفن، ایجاد ممبر و حذف
  • تاریخچه تماس: شماره گیری شده / دریافت شده / از دست رفته / فرستاده شده
  • ویژگی کلیدها در تلفن یالینک Yealink T58V
  • ۲۷ عدد کلید DSS تک لمسی
  • ۸ عدد کلید های امکانات همراه: نگه داشتن، انتقال، پیام، هدست، حالت بی صدا، شماره گیری مجدد،بلندگو، تنظیم صدا
  • دکمه های روشن شده: حالت بی صدا، هدست و اسپیکرفون های آزاد
  • رابط های اتصال در یالینک Yealink T58V
  • دو پورت اترنت گیگابایت در تلفن تحت شبکه SIP-T58V یلینک
  • راه اندازی با اترنت (PEO) با کلاس(IEEE 802.3af) 3
  • Wifi ساخته شده داخلی ( GHz, 802.11b/g/n 2.4)
  • بلوتوث ساخته شده داخلی ۴۰+ EDR برای
  • هدست های بلوتوثی
  • اتصال به دستگاه های تلفن
  • ۱ پورت USB 2.0
  • دوربین Yealink CAM50
  • ۱ پورت USB 2.0
  • فلش درایو USB
  • هدست سیمی USB یا هدست وایرلس
  • ماژول های گسترش صفحه نمایش رنگی
  • ۱ پورت قفل امنیتی
  • ۱ پورت گوشی RJ9 (4P4C)
  • ۱ پورت هدست RJ9 (4P4C)
  • پشتیبانی از ۳ ماژول گسترش صفحه نمایش رنگی
  • لامپ حالت مشغول (BLF)Bridged Line Appearance / (BLA)
  • تماس ناشناس / رد کردن تماس ناشناس
  • کنترل از راه دور / میزبانی مناسب / اینترکام / صفحه بندی
  • نشانگر پیام انتظار (MWI)
  • پست صوتی، برقرای تماس، برداشت تماس، پخش موسیقی زمان نگه داشتن تماس
  • تکمیل تماس / ضبط تماس
  • ۱۶ عدد اکانت ویپ
  • نگه داشتن تماس / ارسال تماس
  • انتظار تماس / انتقال تماس
  • شماره گیری سریع یکبار لمس
  • حالت بی صدا (Mute) / حالت لطفا مزاحم نشوید (DND)
  • گوش دادن گروهی تماس ها / تماس اضطراری
  • شماره گیری مجدد، برگشت تماس، پاسخ خودکار
  • تماس مستقیم IP بدون پروکسی SIP
  • انتخاب، وارد و حذف اهنگ زنگ تماس
  • تنظیم زمان و تاریخ به صورت دستی یا خودکار
  • Dial plan, action URL/URI
  • RTCP-XR (RFC3611), VQ-RTCPXR (RFC6035)
  • کنفرانس ویدیوئی سه طرفه
  • کنفرانس تلفیقی صوتی و تصویری ۵ طرفه
  • ورودی دیتا / خروجی از طریق بلوتوث،USB و غیره
  • صفحه نمایش LCD
  • ۷ اینچ صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم ۱۰۲۴ x 600
  • زاویه شیب عمودی قابل تنظیم: ۴۸ درجه
  • لمس همزمان ۵ نقطه از صفحه نمایش
  • محافظ صفحه نمایش و تصاویر پس زمینه
  • LED برای نشان دادن تماس و پیام انتظار
  • رابط کاربری پویا با آیکون ها و کلید های نرم
  • رابط کاربری چند زبانه
  • شناسه تماس گیرنده همراه با نام، شماره و عکس
  • نرم افزار های همراه با این سیستم اندروید
  • مدیریت فایل ها، ایمیل، تقویم، دوربین، گالری، قابلیت ضبط، ماشین حساب، مرورگر، ایجاد پیام
  • پشتیبانی از نرم افزار های متنوع اندروید
  • تماس تصویری ۳۰fps با کیفیت ۷۲۰p HD
  • کدک ویدئو: H.264 High Profile, H.264, VP8
  • دوربین ۲ مگاپیکسل Yealink CAM50: اتصال و پخش، قابلیت تنظیم، همراه با شاتر حرارتی و چراغ LED نشانگر
  • زاویه شیب عمودی قابل تنظیم: ۵۰ درجه
  • میدان دید:(FOV) 70.2 درجه
  • پیش نمایش (پیش نمایش ویدئویی داخلی)
  • کیفیت صدای HD، هدست HD، بلندگو HD
  • هدست های افزایش صدا (HAC)
  • کدک های صدا: Opus, G.722, G.722.1, G.722.1C, G.711 (A/μ), G.723, G.726, G.729AB, Ilbc
  • DTMF: In-band, Out-of-band (RFC 2833) and SIP INFO
  • اسپیکرفون آزاد فول دوبلکس همراه با AEC
  • VAD, CNG, AEC, PLC, AJB, AGC
  • ۷ اینچ صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم ۱۰۲۴*۶۰۰ پیکسل
  • ویدئو با کیفیت ۷۲۰p
  • سازگار با برنامه اندروید ۵٫۱٫۱
  • بلوتوث ۴٫۰+ برای اتصال به هدست و تلفن همراه
  • وای فای (۸۰۲٫۱۱b/g/n)
  • پورت USB 2.0 برای اتصال هدست های USB و ذخیره سازی رسانه ها و برنامه ها
  • پشتیبانی از کدک Opus
  • پشتیبانی از ۱۶ اکانت VoIP
  • پشتیبانی از ویدئو کنفرانس سه طرفه
  • پشتیبانی از کنفرانس های پنج طرفه ترکیبی صوتی و تصویری
  • ماژول های گسترش صفحه نمایش رنگی

نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران

شرکت یالینک (Yealink) ، با وجد سابقه کم بواسطه نوآوری و کیفیت بی‌رقیب محصولاتش، هم اکنون یکی از معتبرترین شرکت های نوپا در زمینه محصولات مخابراتی و ارتباطی و آی تی در اسیا می باشد. فلذا همواره نیاز به نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران حس میشد،
از این رو مجموعه عصر ارتباطات با بیش از ده سال سابقه درخشان در عرضه محصولات مخابراتی و ارتباطی افتخار دارد که به عنوان تنها نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران فعالیت کرده و تمامی مراحل فروش، نصب و تعمیرات را پشتیبانی میکند.

خدمات مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات مفتخر است که بعنوان نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران ، ارائه‌دهنده تخصصی‌ و دقیق‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با تلفن‌ها و سایر محصولات این برند است.

مجموعه عصر ارتباطات بعنوان نمایندگی نمایندگی انحصاری برند یالینک (Yealink) در ایران با هدف ارتقاء کیفیت ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های فروش، نصب و تعمیرات محصولات برند یالینک (Yealink) در سراسر کشور می باشد.

سانترال دست دوم

دستگاه سانترال چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از رایج شدن سیستم سانترال ارتباط تنها بین دو تلفن مقدور بود؛ با بیشتر شدن نیازهای ارتباطی در عصر جدید و تعدد خطوط تلفن، بالاخص در مراکر اداری و تجاری، نیاز به ابزاری برای کنترل و سامان دهی این ارتباطات همواره وجود داشت؛

– سیستم تلفن سانترال یک سیستم تلفن تجاری با قابلیت اتصال چند خط است که به کاربران اجازه برقراری ارتباط داخلی توسط کلید‌های قابل برنامه ریزی و هم‌چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را میدهد.

در واقع سیستم سانترال که فی الواقع تلفظ محاوره ای Central به معنی مرکزی است به سیستمی گفته می شود که در آن تلفن ها به مرکز تلفن داخلی مجموعه متصل می شوند و امکان برقراری تماسی داخلی رایگان با یکدیگر را فراهم می سازند .همچنین کاربران این مرکز تلفن می توانند برای ارتباط با خارج مجموعه از خطوط تلفن شهری متصل به دستگاه استفاده کنند .

برای مثال تصور کنید یک آفیس با پنج اتاق دارید؛ در حالت عادی لازم است به هریک از اتاق‌ها یک خط تلفن اختصاص داده شود و برای برقراری ارتباط با اتاق دیگر نیز هربار شماره تلفن اتاق مورد نظر گرفته شود. این پروسه به تنهایی مسوجب هزینه و زمان بالایی‌ست. اما با بهره‌گیری از سیستم سانترال میتوانید به سهولت یک خط تلفن را بین پنج اتاق مشترک و به هر اتاق یک کد بدهید، تا به وسیله آن از سیستم تماس داخلی رایگان و انتقال تماس نیز بهر ببرند؛ علاوه بر این استفاده از سیستم سانترال پاناسونیک تا حد زیاد مانع هدر رفت منابع مالی میشود.

 

خرید دستگاه سانترال دست دوم

مراكز تلفن سانترال دست دوم تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت می باشد. هماهنگ با این پیشرفت ها ،شرکت سانترال پاناتکنیک نیز سیستم های سانترال جدید خود را به بازار عرضه می کند. مراكز تلفن سانترال دست دوم ،ظرفیت و کارایی کمتری نسبت به سانترال های جدید دارد.

از همین رو شرکت ها با فروش مراكز تلفن سانترال دست دوم ، اقدام به خرید سانترال جدیدتر می کنند. امروزه دستگاه های مراكز تلفن سانترال دست دوم با قیمت پایین تر در بازار موجود می باشد. مراكز تلفن سانترال دست دوم با سانترال نو تفاوتی نداشته و پاسخگوی نیاز مجموعه می باشد.

 

مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات نیز بعنوان نمایندگی پاناسونیک با هدف ارتقاء کیفیت ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.

همچنین این مجموعه از بزرگترین مراکز فروش و خرید سانترال‌های نو و دست دوم میباشد جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

YHS33 هدست یالینک

هدست تلفن

استفاده از هدست یا هدفون

هدست ها و هدفون ها یکی از ابزارهای مهم برای سهولت در ارتباط هستند. استفاده از هدست یا هدفون می تواند موجب کارایی بیشتر افرادی شود که به صورت مداوم با تلفن کار می کنند. به طور مثال اپراتور های تلفن، که زمان زیادی را در روز صرف مکالمه با تلفن می کنند، در حین مکالمه احتیاج به استفاده از دست خود برای انجام کار هایی مانند تایپ یا یادداشت دارند که با وجود گوشی تلفن که در دستشان است، این کار سخت می شود.

اگر این گونه افراد برای انجام مکالمه از هدست یا هدفون استفاده کنند کار برایشان بسیار راحت می شود و در نتیجه کارایی آن ها بالا تر می رود.

علاوه بر این امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و با توجه به ازدیاد حجم مکالمات استفاده از تلفن بسیار مرسوم و متداول است و از آنجا که کاربر باید برای در دست داشتن گوشی تلفن در یک حالت خاص ساعت ها قرار بگیرد آسیب های جدی به گردن و ستون فقرات وارد می شود که همین باعث استفاده اکثر افراد از هدست و هدفون می شود.

تفاوت‌های هدفون و هدست

هدفون و هدست با وجود کاربرد مشابه، تفاوت های کلیدی با هم دارند.

هدست ها نوعی هدفون هستند که علاوه بر دو بلندگو که بر روی گوش قرار می گیرند دارای یک میکروفن برای انتقال صدا نیز هستند و تمایز هدست کابرد دوگانه آن است و می توان آن را برای یک ارتباط دو نفره بهترین ابزار دانست  .هدست ها در دو مدل باسیم و بیسیم عرضه می شوند .

  • هدست های بیسیم بصورت وایرلس به دستگاه صوتی از طریق وایفای و یا بلوتوث متصل می شوند
  • هدست های باسیم بواسطه یک فیش که با ابعاد ۲٫۵ میلی متر به منبع صوتی اتصال پیدا میکند
  • هدست های مونو این هدست ها دارای یک گوشی هستند و یک گوش دیگر آزاد است
  • هدست های استریو دارای دوگوشی بوده که بر روی هر دو گوش قرار می گیرند

هدفون ها بر خلاف هدست ها دارای بلندگوهای سیار بزرگی هستند چنانچه تمام حجم گوش را گرفته و مانع از رد و بدل شدن صدای محیط به داخل گوش می شوند از هدفون ها بیشتر برای گوش دادن موسیقی یا یادگیری زبان و یا کتاب های صوتی استفاده می شود.

خرید هدست از مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات  مفتخر است که بعنوان نمایندگی برند یالینک (Yealink) و پاناسونیک در ایران ، ارائه‌دهنده تخصصی‌ و دقیق‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با تلفن‌ها و سایر محصولات این دو و همچنین تنها فروشنده ذهدست‌های این دو برند میباشد.

مجموعه عصر ارتباطات بعنوان نمایندگی نمایندگی انحصاری در ایران با هدف ارتقاء کیفیت ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های فروش، نصب و تعمیرات محصولات برند یالینک (Yealink) و پاناسونیک در سراسر کشور می باشد.

معرفی سانترال‌های بی‌سیم

سانترال چیست؟

سانترال یا مرکز تلفن به دستگاهی گفته می شود که می تواند وظیفه ی توزیع و تقسیم خطوط شهری بین تلفن های داخلی موجود در یک محیط را انجام دهد.

این دستگاه تعدادی پورت ورودی و خروجی دارد که تعداد این پورت ها به ظرفیت دستگاه بستگی دارد و بسته بر ظرفیت تعداد پورت‌ها به دو دسته سانترال‌های کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم میشوند.

پورت های ورودی تعداد خطوط شهری و پورت های خروجی تعداد داخلی ها را مشخص می کند.

دستگاه سانترال به گونه ای طراحی شده است که متناسب با نیاز هر مجموعه خدماتی را ارائه نماید. منعطف بودن این مراکز تلفن باعث شده تا از محبوبیت بی نظیری برخوردار باشند. این محبوبیت را می توان از جهات زیادی نقد و بررسی کرد.

دستگاه سانترال در انواع مختلف با ظرفیت های گوناگون روانه بازار شده که از مجموعه هایی با ۳ خط شهری تا مجموعه هایی بیش از ۱۰۰۰ خط شهری را پشتیبانی می کند والبته خط های خاص ۴ و ۵ رقمی مرسوم به خطوط PRI نیز در این اتوماسیون قابل استفاده است. در راستای پشتیبانی تخصصی خطوط شهری، پاناسونیک نگاه ویژه ای به کاربران این خطوط داشته است که خود دنیایی وسیع با امکانات بی نظیر است.

خطوط آنالوگ و سانترال

سطح بندی کاربران خطوط تلفن و ارائه خدمات متناسب با هر درجه باعث شده تا هر فرد، متناسب با جایگاه خود از این دریای بیکران بهره گیرد. دسته بندی خطوط داخلی از ابتدایی ترین آن مرسوم به خطوط آنالوگ تا هایبرید، دیجیتال، دکت و تحت شبکه سطح بندی کاملی است که نیاز هر کاربر را به راحتی مرتفع می سازد. خطوط آنالوگ همانطور که از اسمشان مشخص است خطوطی کاملا معمولی با قدمتی طولانی تر از دیگر خطوط هستند که تمام خطوط شهری بر پایه آن طرح ریزی شده است. تلفن های موجود در بازار نیز از این سرویس استفاده می کنند. تلفن بیسیم سانترال پاناسونیک نیز از سری آنالوگ خطوط شهری پشتیبانی می کند.

پاناسونیک با اتصال کارت هایی تخصصی، داخلی های خاص را به هر فرد می دهد که متناسب با نوع کارت می توان از تلفن های مرتبط به آن استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که هر دستگاه سانترال تعدادی خاص از این دسته بندی را پشتیبانی می دهد و سری KX-TDE کاملترین سری این سیستم های ارتباطی است که تمامی نوع های داخلی ها را تحت پوشش خود دارد.

سانترال بیسیم پاناسونیک

تلفن های بیسیم یکی از سری محصولات کمپانی پاناسونیک است که با پشتیبانی از خطوط آنالوگ، جهت مصارف خانگی و حتی شرکت ها طراحی شده است. با تهیه و نصب کارت خطوط داخلی KX-TE82480 در

در سانترال پر ظرفیت می توان از تلفن بیسیم در مرکزتلفن خود استفاده نمود. شاید برخی افراد در این تفکر باشند که تلفن بیسیم سانترال پاناسونیک  تلفنی باید باشد با شرایطی ویژه که این نمایندگی پاناسونیک به جد این تفکر را تکذیب کرده و به صراحت بیان می کند با استفاده از کارت داخلی آنالوگ در تمام سری محصولات پاناسونیک می توان استفاده کرد.

خدمات مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات  مفتخر است که بعنوان نمایندگی انحصاری، ارائه‌دهنده تخصصی‌ و دقیق‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با تلفن‌های بیسیم و سیستم‌های سانترال است.

همچنین این مجموعه عرضه کننده گستره وسیعی از دستگاه‌های سانترال و تلفن‌های بیسیم متناسب به آن است.

نمایندگی تعمیرات سانترال پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات سانترال پاناسونیک

به طور کلی خرابی های مراکز تلفن سانترال به دو گروه سخت افزاری و نرم افزاری میتوان تقسیم کرد:

خرابی های نرم افزاری

خرابی های عمده نرم افزاری بیشتر مربوط به دستکاری عمدی و یا غیر عمدی در برنامه ریزی مرکز میباشد که در صورتی که جزیی باشد میتوانید با درج مشکل و یا تماس با واحد پشتیبانی مجموعه عصر ارتباطات  ،آن را رفع نمایید.

 

خرابی های سخت افزاری

خرابی های سخت افزاری دستگاه هم خود به دو گروه خرابی های مربوط به سیم کشی و خرابی های مرکز تلفن سانترال تقسیم میگردد . در خرابی های مربوط به سیم کشی حضور پرسنل اجرایی مجموعه عصر ارتباطات  ،در محل اجرای پروژه جهت رفع خرابی الزامی میباشد . اما در خرابی های مرکز تلفن سانترال از آنجا که خرابی در برد دستگاه اتفاق می افتد و تعمیر برد احتیاج به وسایل و تجهیزات تخصصی دارد یک نفر از پرسنل اجرایی شرکت در محل اجرای پروژه حاضر و قطعه معیوب را جهت تعمیر و یا تعویض به شرکت منتقل مینماید .

 

از آنجا که تلفن قلب تپنده یک شرکت میباشد در خرابی های بلافاصله با اعلام مشتری یک قطعه جایگزین تا رفع خرابی برد اصلی در محل پروژه نصب میگردد .اکثر خرابی های مرکز تلفن سانترال مربوط به بخش پاور دستگاه میباشد که آن نیز به دلیل نوسانات شدید برق در ایران اتفاق میافتد. لذا قویا پیشنهاد میگردد در کنار دستگاه سانترال یک عدد محافظ برق نیز نصب و راه اندازی گردد .

نمایندگی تعمیرات سانترال در واحد تعمیرات مجموعه عصر ارتباطات وجود دارد که به تعمیرات تخصصی دستگاه سانترال می پردازند. در این مرکز از متخصص ترین افراد با تجربه بالا استفاده می شود که می توانند دستگاه شما را با هر اشکالی تعمیر کنند. ابزارآلات مطابق با فناوری ‌های روز دنیا در این مرکز فراهم شده تا دستگاه سانترال شما با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شود. اگر دستگاه شما در حین تعمیر به تعویض قطعه احتیاج داشته باشد، از قطعات اصل و اورجینال استفاده خواهد شد.

 

مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات  ، به روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ ها اجرا کنند. کارشناسان مرکز تعمیرات پاناسونیک به دلیل حضور در کنفرانس های سخت‌ افزاری و نرم افزاری با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا بوده و تمامی آن‌ ها را در فرآیند تعمیرات به کار می ‌گیرند.

 

در مجموعه عصر ارتباطات  تمامی تعمیرات محصولات اداری برند پاناسونیک به دست مهندسان زبده و متعهد در کمترین زمان ممکن و با نازل ‌ترین هزینه به مصرف‌ کنندگان محصولات پاناسونیک ارائه می ‌شود. همچنین در صورت احتیاج به تعویض قطعات، از قطعات اصلی و نوی پاناسونیک استفاده خواهد شد تا دستگاه در آینده دوباره دچار مشکل نشود.

سرویس‌کار سانترال پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات سانترال پاناسونیک

دستگاه مرکز تلفن سانترال برای ایجاد یک شبکه تلفنی در یک شرکت مورد استفاده قرار می گیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها همراه با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود می آید.

 

با توجه به ساختار دستگاه سانترال تعدادی خط شهری وارد این دستگاه شده و تعدادی داخلی نیز در خروجی به شرکت ارائه می دهد که البته این تعداد بستگی به ظرفیت دستگاه سانترال دارد. با توجه به تعداد زیاد کارمندان و مشتریان در شرکت های کوچک و بزرگ از این دستگاه استفاده می شود.

 

دستگاه های سانترال پاناسونیک یکی از بهترین و البته شناخته شده ترین دستگاه های مخابراتی در ایران و جهان می باشد. برند پاناسونیک یکی از شرکت های پیشتاز در تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال است.

 

نمایندگی تعمیرات سانترال

مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه بودن آن است و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است.

 

مجموعه عصر ارتباطات نمایندگی محصولات مخابراتی در ایران آماده ارائه هر گونه مشاوره در خصوص خرید دستگاه سانترال مناسب برای شماست. خرید دستگاه سانترال از نمایندگی های مجاز فروش امری بسیار مهم است. این شرکت تمامی محصولات خود را با یکسال گارانتی به بازار عرضه می کند.

 

نمایندگی تعمیرات سانترال در واحد تعمیرات مجموعه عصر ارتباطات وجود دارد که به تعمیرات تخصصی دستگاه سانترال می پردازند. در این مرکز از متخصص ترین افراد با تجربه بالا استفاده می شود که می توانند دستگاه شما را با هر اشکالی تعمیر کنند. ابزارآلات مطابق با فناوری ‌های روز دنیا در این مرکز فراهم شده تا دستگاه سانترال شما با بالاترین کیفیت تعمیر و ترمیم شود. اگر دستگاه شما در حین تعمیر به تعویض قطعه احتیاج داشته باشد، از قطعات اصل و اورجینال استفاده خواهد شد.

 

مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات  ، به روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ ها اجرا کنند. کارشناسان مرکز تعمیرات پاناسونیک به دلیل حضور در کنفرانس های سخت‌ افزاری و نرم افزاری با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا بوده و تمامی آن‌ ها را در فرآیند تعمیرات به کار می ‌گیرند.

 

در مجموعه عصر ارتباطات  تمامی تعمیرات محصولات اداری برند پاناسونیک به دست مهندسان زبده و متعهد در کمترین زمان ممکن و با نازل ‌ترین هزینه به مصرف‌ کنندگان محصولات پاناسونیک ارائه می ‌شود. همچنین در صورت احتیاج به تعویض قطعات، از قطعات اصلی و نوی پاناسونیک استفاده خواهد شد تا دستگاه در آینده دوباره دچار مشکل نشود.

تلفن روميزي BASELINE PRO نک NEC

 تعمیرات تلفن رومیزی

 تعمیرات تلفن رومیزی در تهران

مجموعه عصر ارتباطات با بیش از ده سال سابقه درخشان در عرضه محصولات مخابراتی و ارتباطی نمایندگی مجاز فروش و تعمیرات دستگاه های اداری شرکت پاناسونیک شامل: تلفن های بیسیم، تلفن های رومیزی، ویدئو پروژکتور، دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه، دستگاه فکس، دستگاه سانترال و… است.

کادر فنی و مهندسی نمایندگی تعمیرات پاناسونیک ، در تلاش است تا تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به ضوابط و استانداردهای جهانی نزدیک باشد و مشتریان با رضایت کامل مرکز را ترک کنند.

مجموعه عصر ارتباطات ، با تجهیز کارشناسان خود به پیشرفته ترین امکانات پیشرفته حوزه ی تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این زمینه مطرح سازد. در این واحد مجموعه ‌ای از زبده ‌ترین متخصصان گرد هم آمده اند تا با ارائه‌ ی خدمات ممتاز پس از فروش، رضایت مشتریان را جلب نماید.

مجموعه عصر ارتباطات

مجموعه عصر ارتباطات  ، به روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ ها اجرا کنند. کارشناسان مرکز تعمیرات پاناسونیک به دلیل حضور در کنفرانس های سخت‌ افزاری و نرم افزاری با جدیدترین متدهای این حوزه آشنا بوده و تمامی آن‌ ها را در فرآیند تعمیرات به کار می ‌گیرند.

آگاهی از نحوه ی درست کار دستگاه‌ ها، به متخصصان این مرکز کمک می ‌کند تا در صورت افت یا توقف عملکرد هر یک از دستگاه ‌ها، پس از بررسی‌ های تخصصی، بلافاصله علت را شناسایی کرده و نسبت به برطرف ‌سازی آن اقدام نمایند.

در مجموعه عصر ارتباطات  تمامی تعمیرات محصولات اداری برند پاناسونیک به دست مهندسان زبده و متعهد در کمترین زمان ممکن و با نازل ‌ترین هزینه به مصرف‌ کنندگان محصولات پاناسونیک ارائه می ‌شود. همچنین در صورت احتیاج به تعویض قطعات، از قطعات اصلی و نوی پاناسونیک استفاده خواهد شد تا دستگاه در آینده دوباره دچار مشکل نشود.

عصر ارتباطات، نمایندگی معتبر پاناسونیک

مجموعه عصر ارتباطات بعنوان نمایندگی پاناسونیک ارائه‌دهنده تخصصی‌ و دقیق‌ترین سرویس‌های تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با دستگاه سانترال، تلفن‌های بیسیم، صندوق صوتی، دوربین مدار بسته، ویدئو پروژکتور، دستگاه فکس و… این برند به متقاضیان و مشتریان گرامی است.

مجموعه عصر ارتباطات بعنوان نمایندگی پاناسونیک با هدف ارتقاء کیفیت ارتباطی موسسات و نهادهای مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های فروش، نصب و تعمیرات محصولات پاناسونیک می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان خرید محصولات پاناسونیک لطفا با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید.