سانترال

دستگاه سانترال

Rate this post

دستگاه سانترال

دستگاه سانترال یکی از مهم ترین و  پرکاربرد ترین وسیله ها برای ارتباط بین خطوط در ادارات و مراکز می باشد.پشتیبانی و ارائه خدمات فوری به مشتریان از اصلی ترین دلایل گسترش کسب کار است. امروزه عصرارتباطات بسیار توسعه یافته و تجهیزات مخابراتی پیشرفته ای برای بهره وری بیشتر تولید می شود. در یک شرکت برای افزایش روند کار بین پرسنل و مشتریان نیاز به داشتن چند خط و تعداد زیادی تلفن خواهید داشت. اما با داشتن یک مرکز تلفن قدرتمند علاوه بر صرفه جوی درهزینه ها، امکانات زیادی را در اختیار شما می گذارد. سازمان ها و مشاغل به طور معمول دارای چند خط شهری هستند که هر یک نیاز به یک تلفن جداگانه دارد. به عنوان مثال اگر یک شرکت 3 خط شهری را بخواهد به یک پرسنل اختصاص دهد نیاز به 3 دستگاه خواهد داشت. استفاده همزمان از 3 گوشی بسیار سخت است و سبب خستگی و کاهش عملکرد شخص می شود. کارمندان یک اداره همیشه با یکدیگر در تعامل هستند و بدون وجود یک مرکزسانترال اینکار بسیار وقت گیر و دشوار خواهد بود. به همین منظور است که برای سرعت بخشیدن به امور کاری می توان از  باکس سانترال برای پشتیبانی از خطوط استفاده کرد.

مراکز تلفن سانترال چیست؟

یک تجهیزات مخابراتی استاندارد و کاملا هوشمند است که امور تلفنی مشاغل را بهبود می بخشد. مراکز تلفن سانترال علاوه بر برقراری ارتباط داخلی موثر بین کارمندان، امکان دریافت و برقراری تماس با خطوط شهری برای همه پرسنل امکان پذیر است. تماس مشتریان را با برنامه ریزی دستگاه و اختصاص داخلی می توانید به بخش های مختلف اداره هدایت کنید. این عمل از سردرگمی شخص پشت خط جلوگیری می کند و مستقیم به واحد مربوطه وصل می شود. قابلیت این دستگاه ها بسیار زیاد می باشد و تنها به این موارد ختم نمی شود.

کمپانی های وجود دارند که در صنعت مخابرات و ساخت دستگاه سانترال فعالیت دارد.از شرکت های پیشگام در این حرفه می توان برند پاناسونیک را نام برد. دستگاه های ساخته شده توسط پاناسونیک از لحاظ فنی و مهندسی امتیاز های ویژه ای را کسب کرده است. فروش چشم گیر محصولات شرکت پاناسونیک نشان از محبوبیت آن در بین مردم می باشد. مراکز تلفن سانترال پاناسونیک برای تمامی مشاغل و کسب کارها مناسب می باشد. این دستگاه ها دارای سیستم مخابراتی در 2 نوع مختلف است که شما میتوانید بر اساس نوع کار خود آن را انتخاب نمایید.

  1. مرکز تلفن آنالوگ
  2. Hybrid IP PBX (VoIP)

همه سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری این تجهیزات از قابلیت ها و عملکرد های زیادی بهره می برند. از جمله قابلیت های این دستگاه ها: مکالمه همزمان، راهنمای صوتی، ضبط مکالمات، انتقال تماس و …. اشاره کرد. مشاغل کوچک و تازه بدون صرف هزینه زیاد قادر به استفاده از این مراکز خواهند بود.برای خرید و انتخاب بهترین گزینه نیاز به مشاوره با یک فرد متخصص و حرفه ای در این زمینه خواهید داشت. پرسنل مجموعه عصرارتباطات آموزش دیده اند تا به سوالات فنی و تخصصی شما پاسخ دهند و شما را برای خرید راهنمای کنند. همچنین این تجهیزات باید توسط یک کادر فنی و آموزش دیده راه اندازی شود.

جمع بندی

اگر به دنبال راهی برای گسترش کسب و کار خود هستید فقط نیاز به گسترش تجهیزات ارتباطی خود دارید. امکانات پیشرفته ارتباطی سبب عملکرد بهتر پرسنل و خدمات رسانی بیشتر به مشتری می شود. ما درعصرارتباطات برای برآورده کردن تمامی خواسته های ارتباطی شما تلاش خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا